Întrebări Frecvente (FAQ)
Ne desfășurăm activitatea cu onestitate și transparență, punând mereu clientul pe primul loc.
1. Ce este Certificatul Standard 100 eliberat de OEKO –TEX?
Certificatul Standard 100 eliberat de OEKO-TEX este un certificat acordat materialelor care au fost testate pentru substanțe nocive și s-a constatat că articolul este inofensiv din punct de vedere ecologic și uman. Testele iau în considerare numeroase substanțe reglementate și nereglementate, care pot fi dăunătoare pentru sănătatea umană. Valorile limită pentru STANDARD 100 adesea depășesc cerințele naționale și internaționale.
2. Care sunt modalitățile de plată?
Numerar, Card de credit sau Transfer Bancar
3. Cum pot returna/ schimba produsul?
Puteți returna produsul în termen de 14 zile. Acesta trebuie trimis înapoi împreună cu formularul de retur / schimb completat. Produsele pe care doriți să le înapoiați trebuie să fie în starea lor inițială, să nu fi fost folosite și să fie corect împachetate.
4. În cât timp primesc banii înapoi?
Contravaloarea produselor se va rambursa numai în baza unui cont bancar (în lei). Perioada maximă pentru rambursare este de 14 zile lucrătoare din momentul recepționării coletului retur.
5. Pot anula comanda în cazul în care nu a fost încă expediată?
Anulările sunt posibile în măsura în care comanda nu a fost încă expediată. Vă rugăm să ne contactați pe e-mail sau telefonic pentru a verifica și procesa solicitarea dumneavoastră de anulare.
6. Pot modifica adresa de livrare pentru o comandă deja confirmată?
Da, puteți modifica adresa de livrare pentru o comandă deja confirmată, dar numai dacă comanda nu a fost încă predată curierului. Dacă comanda a fost predată curierului, putem face o solicitare către serviciul de livrare pentru a modifica adresa. Vă rugăm să rețineți că această modificare poate întârzia livrarea coletului, în funcție de politica și disponibilitatea curierului. Contactați-ne cât mai curând posibil pentru a face modificarea necesară.
7. Ce fac dacă am primit un produs defect sau greșit?
Dacă ați primit un produs defect sau greșit, vă rugăm să ne contactați imediat la contact@uniformemyskin.ro sau telefonic. Vom aranja returnarea produsului și, în funcție de disponibilitate, vă vom trimite un produs corect sau defectul va fi remediat.
8. Cum pot urmări starea comenzii mele?
După ce comanda a fost expediată, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii care va conține un link de urmărire a coletului. Puteți utiliza acest link pentru a urmări starea livrării produselor dumneavoastră.
9. Ce fac dacă am uitat parola contului meu?
Dacă ați uitat parola contului dumneavoastră, accesați pagina de autentificare și faceți clic pe „Am uitat parola”. Veți primi un e-mail cu instrucțiuni pentru resetarea parolei.
10. Pot modifica sau adăuga produse într-o comandă după ce am finalizat plasarea acesteia?
Modificarea sau adăugarea produselor într-o comandă poate fi efectuată doar de către noi și este posibilă numai dacă comanda nu a fost încă expediată. Vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil prin e-mail sau telefonic pentru a solicita modificările dorite. În cazul în care comanda a fost deja expediată, modificările nu vor fi posibile. Ne străduim să vă oferim cea mai bună asistență pentru a vă îndeplini cerințele înainte ca livrarea să aibă loc.
11. Care sunt opțiunile de livrare disponibile?
Oferim mai multe opțiuni de livrare, inclusiv livrare standard și expres. Detaliile și costurile de livrare vor fi afișate în timpul procesului de finalizare a comenzii.
12. Există vreo garanție pentru produsele cumpărate?
În prezent, produsele noastre nu beneficiază de garanție extinsă . Cu toate acestea, ne angajăm să oferim suport și asistență în cazul în care întâmpinați probleme cu produsele achiziționate. Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta opțiunile disponibile pentru rezolvarea problemelor legate de produsele cumpărate.
13. Ce fac dacă am o problemă cu produsul meu după perioada de returnare?
Dacă întâmpinați probleme cu produsul dumneavoastră după perioada de returnare, vă încurajăm să ne contactați pentru a verifica opțiunile disponibile pentru remedierea problemei. Este posibil să putem oferi asistență în cadrul garanției.
14. Pot să schimb un produs cu altul?
Da, puteți solicita schimbul unui produs cu altul, în funcție de disponibilitatea stocului. Vă rugăm să completați formularul de retur și să specificați produsul dorit pentru schimb.
15. Există restricții privind livrarea internațională?
În prezent, livrăm doar în România. Dacă doriți livrare internațională, vă rugăm să ne contactați pentru informații suplimentare și opțiuni de livrare disponibile.
16. Ce fac dacă produsul comandat nu se potrivește cu mărimea dorită?
Dacă produsul comandat nu se potrivește cu mărimea dorită, puteți solicita schimbul pentru o mărime diferită. Vă rugăm să completați formularul de retur, să trimiteți produsul în starea sa inițială și să specificați mărimea dorită pentru schimb. Dacă mărimea solicitată nu este disponibilă, veți fi informat și veți avea opțiunea de a alege un alt produs sau de a solicita rambursarea integrală.